Friday, December 12, 2014

Obses Dengan Kurus, Demi Lovato Hampir Masuk Pusat Pemulihan

Pastinya setiap wanita idamkan tubuh badan yang langsing. Dengan badan yang langsing, akan membuatkan lagi ramai jejaka tertarik.

Penyanyi Hollywood, Demi Lovato sanggup buat apa sahaja untuk menguruskan badannya walaupun sudah ramping.

Alahai Demi !!! Dah kurus lepas tu nak kurus lagi.

Gara-gara obsess dengan kurus, Demi pernah mengalami bulimia sehingga penyanyi itu terpaksa mendapat rawatan di sebuah pusat pemulihan pada tahun lalu.

Dan kali ini, sekali lagi Demi nyaris dihantar ke pusat pemulihan kerana masalah yang sama.

Menerusi kenyataan yang dikeluarkan oleh Demi dalam Dailymail;

"Saya hampir dimasukkan ke pusat pemulihan kerana jadual pemakanan saya yang tak betul. Saya mahu makan tapi masa yang sama saya takut berat badan akan bertambah".

Walaubagaimanapun, Demi beruntung kerana memiliki boyfriend yang benar-benar memahaminya.

Wilmer Valderrama akan memastikan pemakanan yang diambil oleh Demi itu benar-benar berkhasiat.

"Wilmer sangat mengambil berat terhadap saya dan dia juga mula membuat jadual diet pemakanan saya", katanya.

Info dari : http://mforum2.cari.com.my/portal.php?mod=view&aid=16356
***********************************************************************
Oh saya juga suka kurus tapi tidak lagi sampai tahap obses macam ni, masih lagi mampu menikmati makanan cuma kena jaga pengambilan saja. pernah hadapi situasi takut nak tengok makanan, tak nak makan dan yang sealiran ke obses tapi cepat2 ubah mind set...can eat but not more than myself needed. sehingga sekarang, my friend kalau jumpa pun just tegur dah kurus...tak la sampai kerempengnya ko jah (*_@) okay la tu, masih tak obses. 
  
bukti masih menikmati air gula berlebihan hiksss

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

bahaya gak kalau terlalu obses

zarulfarhana said...

saya nak kurus jgk... tapi xla obess sgt

Jane said...

aku yg gemuk ni obses nk kurus xpe laa jugak hahah

::EIDA:: said...

kita pun obses nak kurus tapi xle la sampai cenggitu sekali kannn .. over ni! hihhi

Siti Fatimah said...

tak nak kurus. cuma nak menten jer

Amanina Mads said...

dh mcm anoreksia.. kurus kering

Asha Lya said...

Aduhai dah dpt badan mcm tu pun msh x besyukur kan, pelik dgn artis Hollywood ni

❤Kamsiah❤ said...

ala kurus mcm cicak kobeng pun tak cun la..mcm bini David Beckham tu hehe

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Apa2 perkara pun kalau dibuat secara berlebihan pasti mendatang mudarat.

nuyui a.k.a miss YUI said...

Xleh obses sgt.. kena seimbang..

mardiana abu darin said...

Hihihi...betul tu....wanita khasnya mestilah takut kan kegemukan...diana yg keding pun takut gemuk....pernah dikatakan dah berisi pd hal ms tu berat baru 43kg....huhuhu...x leh gemuk sbb nanti nampak rendang...x cantik.....itu hanya kata2 diana je....

anajingga said...

kurus sangatpun tak cung gak kan.. :)