Tuesday, January 6, 2015

Keadaan selamat

Alhamdulillah keadaan rumah di Kemaman selamat tidak terkena tempias banjir, tapi biasanya memang tidak pernah kena kerana rumah menghadap laut...orang kata kalau dekat dengan laut susah sikit air nak naik, tidak seperti sungai. itu orang kata, saya cuma ikut apa yang dikatakan saja. tapi for me, kun faya kun...itu semua bukan kuasa kita yang menentukannya.

Kalau dah balik kampung tu memang payah la nak balik KeeL semula. kalau tak tunggu sampai ke malam memang tak sah. selagi tak dinner, jangan harap lepas balik...memang harus tunggu sampai dinner baru boleh bergerak pulang....kami dah biasa. masa ni mamat tu tengah tunggu hidangan siap, sambil layan movie dulu. 

Kisah Ahad lepas...lepas ni tak tau bila nak balik lagi.

8 comments:

Kakzakie said...

Bersyukur kita tak kena tapi kita ada tanggungjawab utk membantu mereka juga Ann... kesian melihat situasinya..

eMMe said...

Alhamdulillah Ann, umah Ann tak banjir.. Syukur sgt Ann... kalo tak, tak merasa la nak tgk tv cam cik abg Ann tu, hehehehee... best gak umah tepi laut... yg tepi sungai la..kesian... ape pun, moga mereka sabar dgn ujian Allah swt.

Ujie said...

Alhamdulillah..mmg dengar Kemaman antara yg terlibat banjir.

aryh884 aryh884 said...

台中徵信社價格,出軌,工商徵信,外遇,財務公司
徵信協會 ,合法徵信社,免費法律諮詢,論壇
台中徵信社,免費諮詢律師,法律諮詢,徵信,徵信社,抓姦,徵信公司,徵信社工作
心理醫生,捉姦,新竹徵信社,離婚證人,花蓮徵信社
高雄徵信社,基隆徵信社,捉猴,尋人徵信社,女人徵信社,合法徵信社,財務顧問,論壇
外遇搜證,徵信社推薦,屏東徵信社,徵信社工作,台中徵信社,女人徵信社
蒐證,女人徵信,桃園徵信社,婚外情
徵信社工作,財產徵信,雲林徵信社,尋人查址
彰化徵信社,通姦,免費法律諮詢,台中徵信社工作,出軌
合法徵信社,法律諮詢,免費法律諮詢,律師,婚姻挽回,追蹤器
台中徵信公司,通姦,離婚,婚姻
錄音,女人徵信社,心理諮商,法律諮詢服務,

Asha Lya said...

Syukurla slmt kan..klau dah balik kg memg rasa liat nak balik dah

nuyui a.k.a miss YUI said...

Alhamdulillah...
srnok dpt blk kg..

aishah nin said...

Alhamdulillah. Dengarnya keadaan banjir di pantai timur beransur pulih kan.

Semoga sentiasa dipermudahkan :)

QasehnyaRania said...

alhamdulillah
seronok kan rumah mngadap laut