Tuesday, January 20, 2015

Lunch tadi

Lunch tadi makan apa uolsss. kita lunch makan mee rebus uolsss \*_*/ makan pulak dekat sini ha

Rojak Bellamy...mestilah sedap kan, femes ames gitu

minum pulak cendok sepesel punya...jagung pun ada dalam tu cuma tak nak kacang merah gemuksss tu je. panas2 ni kan, ahhhhh nikmat tekak 

keliur tak kihkihkih...budget nak bagi uolsss meleleh ayak liur la ni. cukup pekat masam asam limau tu cam terasa2 je lagi dekat mulut la ni. sah lepas ni nak pegi bersugi lah

makan tak boleh sorang2, kena la ajak kawan bersama2...bila dah makan bersama2 kalau rasa lapo lagi, boleh order makanan lagi. jadi kurang la rasa malu tu sikit, takut pulak nanti orang kata kita kuat makan ye tak. order extra mee goreng mamak ni budget makan beramai secara berjemaah kekdahnya.

Hambik...terus hupdate kan. tak pepenahnya perangai macam ni...(sambil duduk gaya kak vida dalam AJL sambil cakap qu putih qu putih...) hiksss

8 comments:

Normi Nieza said...

sdapnya..:)

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

AnneRaini said...

mmg terliur ni...sy suka kacang merah tu dlm cendol..

anis abdullah said...

Weiiii cendol!!!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

Fuhh sdp.. smlm yui mkn puding.. hehe

Nur Inani said...

memang terliur tengok cendol dengan mee rebus tuu :D

nur anis said...

adehh..tengah lapar ni...

aKSARAfENDI said...

lama giler tak pergi makan kat bellamy tu..orang sentiasa penuh je..