Friday, January 9, 2015

Mood sentap sengsorang

Biasa la, kalau takde gaduh2 tak dinamakan asam garam rumah tangga. bak kata Tan Sri P Ramlee..."sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak suami isteri". saya ni kadang2 ada jugak angin cepat tersentuh terkehelnya hati dan perasaan ni, mak tengah sentap ni jah oiiii

Biasalah putaran bulanan pempuan kan, pepaham je la. tak dapat marah orang, marah laki sendiri...gitu la gamaknya. 2 hari ni hati saya macam asyik dok berangin gelombang je, pasang sepanjang masa. tengok la sehari dua ni surut ke tidak...takkan nak masam muka manjang dengan laki. yang pasti saya tau pasal dosa dan pahala tapi tu lah, saya ni pengikut perasaan sikit :p

Apa masalahnya, tak perlulah diterangkan secara terperinci ye. takde apa sebenarnya, banyak mengada dan sengaja sebenarnya. gaduh2 manja yang boleh membawa ke sentap...paham tak situasi tu.

Demi nak memperbaiki kesentapan ni, malam tadi saya lembutkan hati mengajak my laki dinner sama2 dekat Old Town White Coffee. my laki okay je, takdenya dia nak layan sengal bininya ni. 'ko tak cakap, aku tak cakap'...gitu caranya. tu yang tak melarat rajuknya :p

white coffee and lime juice

curry mee for my laki

dry egg noodles for me

5 comments:

eMMe said...

mrajuk2! dpt makan kat luar..best la Ann, heee~ pujuk la balik, sayang laki tak, heeee~

nuyui a.k.a miss YUI said...

Ehehehe. Asam garam

❤Kamsiah❤ said...

seseklai merajuk...boleh menambah kemesraan,kan...

Asha Lya said...

Btl tu sdgkn lidah lgi trgigit hhehe..tppi jgn mrajuk lelama hihi

At-Tarmizi said...

salam singgah =)