Thursday, February 5, 2015

JJCM - Inchiban Ramen

Last Saturday saya dengan my laki pegi ke AON Maluri, lama dah tak ke sana...kalau tak kerana teringin nak makan sesuatu di sana, memang tak sampai kot tempat tu.

Saya ni memang pencinta makanan jepun so, craving nak makan ramen pulak, tu yang ke Maluri mencari Ichiban Ramen. memang sedap mengikut citarasa saya dan harga agak berpatutan.

Selain dari Maluri, ada a few tempat lagi adanya branches Ichiban Ramen ni tapi mostly nya adalah di AON.

My laki jugak mempunyai citarasa yang sama dengan saya

yang ini bininya lagilah suka, makan hari2 pun takpe

agedashi toufu - side order

kimuchii ramen - hidangan pilihan saya

spicy chicken ramen - pilihan my laki

10 comments:

nur anis said...

nyum-nyum..tengah tekak tak sedap ni, nampak makanan ni memang menyelerakan betul..

nur anis said...

nyum-nyum..tengah tekak tak sedap ni, nampak makanan ni memang menyelerakan betul..

YattAkasah said...

sedap ke kak?

trah zain said...

sodapnyaaa!

Nur Inani said...

sedapnyaaa makan :)

umi alya said...

Sedap tak Ann? akak tak pernah makan..

NzA said...

wah best la kan punyaselera yg sama..kalau akakplk xsama..kalau akak mkn dgn ank2, en suami tgk je smbil sedut air.......adeh.

Tihara said...

nampak sedap yum2 :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

Kenapala aeon ipoh xde.. huhu

wa said...

Ooooo....sedapke...? belum pernah makan lagi makanan ni hehehe...kalau suka tiap2 hari pun boleh makan makanan yang sama kan Ann..:-)