Monday, March 9, 2015

Kuih cincin

Kenal kuih dekat bawah ni...?!!! saya sangat suka makan kuih ni

Inilah dia kuih cincin. asal sabah dengarnya tapi pegi mane2 sabah sarawak dah ada je jual kuih ni merata. sedap weh kuih ni, saya suka yang bersalut gula tu...erm dapnya. 

Cara buat dengan bahan2 pun ada tapi saya berani nak buat pun. takpe la kita makan je yang orang bagi or beli sendiri ek. kalau buat nanti takut tak sama rasa dengan yang beli punya hiksss.

10 comments:

Nurzakiah Hanum said...

singgah pagi

Yaya Azura said...

sedap ni..my feveret!

nusha fasha said...

Sdp gak.. sush jumpa. Eheh

Tihara said...

kuih ni memang sedap dan rangup kan :)

AnneRaini said...

suka jugak kuih cincin tp payah dpt..huhu

anis abdullah said...

Aku suka wehhhh

Khai♥Rin : anies said...

suka kuih ni tp skt rahang bila mkn ;-) keras sgt

Cho Zila said...

kuih orang sarawakkan..

mrs adam said...

slalu gak dpt mkn kuih cincin free,sbb kwn opis rmi sabah,kwn kelas pon sabah.untung2.hihi

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ann,
ooohh kueh cincin gelang rantai he3