Monday, April 20, 2015

Tetamu

Malam tadi kami didatangi tetamu comel, sangat comel. sian nak tumpang tido katanya...sediakan tempat tido dengan makan minum sekali lengkap. 

Pagi tadi masa nak pegi keje tengok dah takde. makan minum habis. takpe la...taruk jugak makanan dengan topup air sekali, manalah tau kot2 datang lagi si comel tu cari makanan...

8 comments:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

Khai♥Rin : anies said...

dtg tu ada bw deposit sekali x ann? ;-)

nur anis said...

alala///comel je..

saly said...

Alolo comelnya..hii

Kakzakie said...

Rumah kakak dah ada dua tetamu tak diundang Ann. Tapi nampak gaya sebab anak dara kecik kakak punyalah sayang dia tak nak kemana dah.. terus manja jadinya.

aji nugraha said...

wihh sedap.....Obat Gagal Ginjal

aji nugraha said...

wow lezatnya...






















Jelly Gamat Gold G

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ann,
aloooo
nomei
pembawa rezeki :)