Wednesday, June 24, 2015

Garret katanya...

Perbualan antara suami isteri di petang hari 6th Ramadhan sebelum pulang dari kerja;

Suami : Saya ada belikan awak popcorn...

Isteri : Apa mimpi awak nak beli popcorn ni, tak pernahnya awak nak beli benda2 macam tu untuk saya.

Suami : Takde la, tiba2 pulak saya rasa nak belikan untuk awak. Popcorn mahal tau saya beli ni.

Isteri : Awak belikan saya Garret popcorn ke yang mahal sangat tu :p

Suami : Ye la, macam tau2 je. Tak percaya ke? 

Isteri dengan perasaan pelik berkata lagi...

Isteri : Apa la awak beli popcorn mahal2 untuk saya, manis sangat tau. Saya bukannya makan sangat garret tu. Kalau popcorn dekat TGV tu saya suka la.

Suami : Takpe la, mesti awak suka popcorn ni. Saya beli ikhlas tau untuk awak. Tak nak takpe, nanti saya makan sorang.

Isteri : Alahai sentap la pulak. Takpe nanti masa berbuka saya makan popcorn mahal awak tu ye... 

Punyalah bersemangat saya balik petang semalam, sambil drive tu berangan hari ni tak payah susah2 nak pikir makanan berbuka...makan garret popcorn je. berbuka sorang kan, macam tu la adatnya coz my laki balik lambat.

Keterujaan yang teramat akhirnya di tamatkan dengan INI...

HEBAT Garret Popcorn yang laki ahkak belikan ni, tiada jual di KLCC tau hiksss....

Terus terasa nak lompat bintang sambil tepuk dahi sendiri mengenangkan diri sudah kena 'main' oleh laki sendiri. 


5 comments:

AnneRaini said...

kehkehkeh..garret popcorn pon xjual yg versi ni..special edition..hehe

anis abdullah said...

Kurang kos beg.

Mimy Hamid said...

kekekeke.....kreatip

Rai OurKizuna said...

hehehe.. confirm takde jual kat klcc..

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI