Monday, June 8, 2015

Grand Hyatt Conference Room yang awesome

What a busy day, whole day 2 days meeting. this time arrange at difference place with difference feeling.

This time event, i change the venue to Grand Hyatt. still not fare from KLCC, near to office...takut2 ada add hock meeting boleh jalan kaki je ke tower. tapi memang biasa pun, dalam meeting ada jugak meeting yang urgent at last minutes...kena tinggalkan meeting pun selalu. its life...

Last Wednesday and Thursday was the event ON. a day before that, i went to the hotel for checking. dah banyak je others department yang buat meeting dekat sini but still for me, ini kali pertama. so i need to know how was the room look like. dari dinding sampailah segala equipment yang digunakan kena ambik kira jugak.    

Conference room ni facing garden and half of this room adalah glass window. akan panas disebelah paginya, do not worry....ada blind yang boleh diturunkan. bilik memang terang benderang sekiranya blind tidak diturunkan. di sudut belakang pulak ada disediakan sofa which is menjadi port untuk nak buat call or discussion during meeting or break time.

Round table it MUST dalam setiap event yang saya buat. we always have a group discussion and pada saya adalah lebih senang disusun. love this type of chair...lebih santai. ok, look like dinding adalah gelap dan tidak sesuai untuk dijadikan projector screen. during the meeting day, saya dah standby bawak kertas putih yang besar tu, gunting, loy tape incase ada yang nak projector.

Situasi waktu pagi, cahaya matahari masuk ke dalam conference room.flit chart ada disediakan tapi satu, but manage to get extra till 3 nos. 

Disebabkan datang buat inspection near to lunch hour, dapatlah jugak lunch free...ini bukan food testing ye, ko ingat nak buat kenduri kawin ke jah. 

On the present day, the room was so net, clean and smart/corporate look...YES i love it. saya tak suka any fancy2 thing inside the conference room.

And this sofa adalah my port tapi sekejab je...lepas tu pindah ke table jugak. susah weh nak buat kerja bila duduk sofa tu, mata ingat nak pejam je hiksss.

Here we are last week, separuh minggu tu duduk dekat dalam bilik ni je. lepas ni ada lagi meeting event tapi ingat nak bagi orang lain arrange pulak...penat la. nak duduk office diam2 dulu sampai raya nanti.

This was the last event before fasting month, during that time pun ada event jugak tapi tu la...nak bagi peluang non muslim pulak arrange. kita dok tunggu orang invite pegi berbuka puasa je la.

7 comments:

QasehnyaRania said...

semuanya perlu diambil kira kan..
in shaa Allah smga dipermudahkan
dpt la berehat sikit kan bila ddk di ofis

mun said...

wahh bz sungguh tu

AnneRaini said...

bestnye keje boleh gi meeting2 kat hotel.

eynda said...

Selesanya :-)

nohas said...

Grand Hyatt KL..seminar room (Grand Residence) memang awesome...
salam kenal, singgah di sini..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam ann,
wa
hat last pic tu pulut kaaa????

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI