Monday, August 3, 2015

Bakso, menu pilihan

Uolsss suka makan bakso? saya sangat suka walaupun permulaan dulu agak pelik jugak nak makan bakso ni. tapi kini, kalau pegi tempat makan tu kalau adalah bakso dalam menu, dah jatuh hukum HARUS order ko. tapi agak susah jugak untuk nak menikmati bakso yang sedap. dulu saya pernah makan bakso yang sedap dekat pasar Chow Kit, gerai macam basikat tu tapi kini pakcik tu dah tak berniaga dekat situ lagi. tak pasti samada dah berpindah tempat berniaga atau memang dah tak meniaga lagi. so sekarang ni saya masih mencari2 lagi mana tempat bakso yang sedap...any suggestion perhaps.

Malam tadi singgah makan di Keramat, ada bakso di situ. rasanya, sedap boleh tahan jugak. tak mengecewakan pada tekak saya yang suka dengan bakso ni...alhamdulillah.

8 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Memang susah nak cari bakso yang sedap. Cuba cari kawasan ampang pula.

Kakzakie said...

Bakso kalau kuah dan bebola dagingnya sedap memang sedaplah..
Kakak suka yg kuah pedas sikit - berpeluhlah menghirup kuah:)

Norhafizah (Lina) said...

waduh ibuk suka sama bakso ya..

ummi aqilah (LM) said...

LM suka bakso tp sejak pindah sini x jmp bakso sedap mcm kat kedai indon masa duk doha dulu. Kecewa:(

Sue Bee said...

SB korek meatball nya dulu kalau mkn bakso..hihi..hirup sup lagi,mmg sedap.

♥ ROS ♥ said...

Ros suka meatball tu...nyummyyy..hihi

♥ ROS ♥ said...

Ros suka meatball tu...nyummyyy..hihi

♥ ROS ♥ said...

Ros suka meatball tu...nyummyyy..hihi