Tuesday, October 20, 2015

Pisang bakar coksuke

Sangat lama tak datang makan lunch dekat sini, Es Teler 77. dulu selalu jugak ke sini, kawan2 makan ramai tapi now bila dah kena menapak jauh...malas dah nak jalan. tapi bila datang teringinnya tu, gigih jugak berjalan cari makan.

Sebab utama saya sanggup berjalan jauh ke Es Teler 77, Pisang Bakar Coksuke. nak ikutkan boleh je nak buat dekat rumah tapi saya ni malas LEBEH dari rajin. nak tunggu rajin tu memang tak makanlah jawabnya. 

Bila dah kenyang makan...baru rasa menyesal je beli, baik buat sendiri. lagi puas makan, lagi boleh letak lebih segala bahan. nampak tak dekat situ kuasa godaan nafsu yang kuat. 

4 comments:

Kakzakie said...

Eh... kakak yg tengok gambar pun tergoda tau Ann:)

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaa

Mrs Little Voice said...

belum berani nak cuba lagi...hehehehe...mesti sedap

Wa said...

Tengok pun dah nampak sedap..apatah lago kalau makan..:)