Tuesday, October 27, 2015

Shiro...

Dah lama sangat saya tak up entry pasal kucing2 saya. bukan tak mahu cerita tapi hari2 layan kerenah kucing2 boleh lupa ingatan nak ambik gambar segala. yes, betul apa yang orang kata...bila hati runsing fikiran kusut, bila tengok gelagat kucing2 or binatang kesayangan pastinya hilang segala masalah tu. they can be a good therapy.

Shiro, dialah yang paling tua dalam keluarga kucing sekarang ni. shiro telah ada dari kami belum kawin lagi. lebih 5 tahun dah umurnya ni. masih kuat, masih kuat makan minum, masih manja mengalahkan yang lain2.

Dan yang pastinya masih mampu meninggalkan pewaris. shiro dah ada 5 ekor anak dan semuanya gemok2 gebus macam dia jugak.

Nanti kita up gambo anak2nya pulak. 

3 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

umur shiro lbh kurg nenek eton =)
ikut umur manusia dh lbh 35 tahun...

Khai♥Rin : anies said...

wahhh apa rahsia shiro yg masih gagah perkasa ni? ;-)

Asha Lya said...

Kucing kg Lya kat kg da mati smua da 3 ekor kna pyakit kucing ni..ciann