Tuesday, November 17, 2015

Demam lagi

Hari ke empat demam, masih tak kebah2 jugak walaupun dah makan ubat, minum air banyak tu dah kebiasaan. entah la kali ni demam degil sikit nak peginya. demam urat macam tu la gamaknya, sakit2 badan tu yang tak tahan sebenarnya. 

Masih gigih datang office, tak boleh nak buat ape. ada banyak lagi tanggungjawab yang perlu di galas sendiri. tak siap nanti kita yang diperkata...itulah manusia.

6 comments:

anis abdullah said...

Beb....take care.

Diana Rashid said...

banyak kan minum air ye..jaga diri baik2..semoga cepat sihat..

Mimy Hamid said...

kak nanti minum barli suam campur gula batu sikit..Insha Allah..cepat sihat

umi alya said...

take care

umi alya said...

take care

Wa said...

La..siannya...take care.