Wednesday, November 11, 2015

Kisah Ahad lepas

Macam mana semalam cuti public holiday, seronok tak?!!!

Saya cuti direct dari Sabtu lepas sampai semalam. my boss dah diterbangkan ke Dubai maka saya boleh la ambik cuti. senang, tak payah nak menyusahkan my admin kena cover tempat saya pulak. kadang2 kita faham, bukan senang nak cover orang lain punya position. makanya saya kena bijak menggunakan masa untuk bercuti. unless kalau dah terpaksa cuti tu, tak boleh nak buat apa. tapi kebiasaanya saya still active communication walaupun cuti, my admin just control on incoming call or document for signature IN/OUT sahaja.

Ahad lepas, hari yang agak mendung...hujan di tengah hari. petang ke malam sejuk2 seram jugak badan dibuatnya. petangnya tu macam biasa, saya berlari jugak bagi keluar peluh. badan saya ni kalau tak dikeluarkan peluh, lagi susah nak kebah demam...baiklah gigihkan diri bawak berlari. 

lime juice dengan honey lemon

setiap kali datang makan dekat Old Town White Coffee ni, ice cream toast tak pernah dilupakan 

fav my laki, garlic toast

Malamnya singgah makan di Old Town White Coffee lepas jemput my laki dari office.

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kakzakie said...

Bagus Ann walau demam masih boleh nak exercise lagi
Kalau kakak makan ubat terus selimut. Nanti peluh keluar juga tapi bukan exercise..

LYAfrina said...

cedapnyaaa