Thursday, December 31, 2015

1901 Hotdogs

Tengah hari tadi pegi KLCC, dekat2 nak waktu lunch jugak. dah terlanjur lalu depan kedai ni, teringin jugak kotnya tekak ni. lama dah tak makan semenjak yang dekat Dayabumi tu tutup. bukan tutup kerna tak laku tapi kerna City Point tu now dah demolished for new bangunan pulak, still under construction. hari2 telinga ni 'bernanah' dengar bunyi grill sana, tungtang sini. tapi takpe, ingat slogan kita "Kesulitan masa kini adalah untuk kesenangan masa hadapan"...ko mampu tak

Ok berbalik semula pada kedai yang saya katakan tadi...

1901

Mujur jugak hari ni bukan 19th kan, kalau tak mau saya beli 3 terus...hakak bukan pelahap nak makan tapi ingat suami di rumah nak makan jugak, eh eh eh. ye kan kalau setiap kali 19th pada setiap bulan, setiap makanan (setiap jenis hotdog) disini dijual dengan harga yang murah. dulu masa dekat Dayabumi memang saya set dekat calendar, jadi tak pernah miss setiap kali 19th tu.

New York Chicken (NYC)

Ini menu yang saya suka, rasanya saya memang tak pernah tukar menu yang lain setakat ini. sangat jatuh cinta dengan hotdog ni, roti lembut sausage yang adoiiiiiiii memang sedap digigit. hotdog ini jugak yang paling laris di 1901. puaslah niat nak order menu lain tapi end up NYC ni jugak yang saya ambik. 

4 comments:

NzA said...

nyum3x.....sedapnya...

anis abdullah said...

City point dah berapa tahun ek?

dear anies said...

wujud lagi rupanya brand 1901 ni igt da x de daa

Mimy Hamid said...

kaka da lg ke 1901...nakkkkkkk puas cari