Monday, December 14, 2015

Bowling time...

Hi uolsss....

Seminggu lepas langsung saya tak update apa2 entry dalam blog ni kan...tak sempat sayang oiii, hakak sibuk bebenor weekend minggu sebelum tu. saya tak tulis entry on weekdays tapi only on weekend saja. weekdays memang tak sempatlah, masa habis dekat tempat kerja dengan gym saja. 

Ini activity saya with my niece last week, bowling time. seyes, lama giloz dah saya tak main bowling ni sampai skill nak baling bola pun dah kelaut dalam...memula tu asyik masuk longkang je. tapi takpe, lepas tu skill ku dah kembali normal...takde change dah mereka2 tu semua nak menang ye :p 

Main lama kali ni, 3 frame berturut2 sampai yang last2 frame tu dah ambik bola bowling yang paling ringan hiksss. but its fun, bonding time with niace adalah the best moment in my life.


Lepas ni tengah plan nak main games lain pulak, biar budak2 je pikir, makcik budak ikutkan aje.  

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui pun lama x men bowling..huhuhu

anis abdullah said...

Aku main bowling memang ke longkang je manjang.

zaffira said...

bowling...lamanya tak main!

ujie othman said...

Okla jugak..ni akak x pnh lg main bowling. Masa muda remaja kwn ajak takmo..skrg kan rugi..hehee

Mie said...

Boleh score lebih 100 kira OK tu...