Tuesday, December 1, 2015

Kapten's Nasi Ayam

Semalam waktu lunch, kawan2 dekat office pakat nak lunch pack saja. mulalah kumpul order, tanya kawan2 sapa yang nak order sama. saya memang confirm order jugak, senang...tak payah keluar lunch dan boleh continue buat kerja during lunch hour jugak. biasanya saya jarang keluar lunch pun, bawak lunch pack sendiri dari rumah tapi semalam tak sempat nak prepare apa2 pun. bagai pucuk dicita, ada jugak yang nak ambik order...ape lagi cubalah.

Nasi ayam Kapten's diberi nama. apa2 saja contact yang kawan2 saya ada, bagus betul. asalkan healthy food saya memang tak kisah, dah kerempeng macam ni pun saya stul jaga makan lagi, badan nak pakai lama kan...kenalah jaga.

Inilah rupa bentuk nasi ayamnya, rupa biasa nasi ayam lah kan. tapi rasanya sedap, nasinya lembut...ayamnya berperisa dan juicy. bolehlah order lagi next time, tak sure pulak ada minimal order ke tidak...dah sah kawan2 yang tolong orderkan :p

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

nyum2 mmg nmpk sdp..hihih

Diana Rashid said...

saya dulu masa kerja pun selalu kawan2 opis beli nasik kumpul2 order gini..senang..tak payah nak pikir pasal nak lintas jalan, nak masuk awal, nak kejar masa solat..ehheh..meringan kan tugas kita juga.seronok..

anis abdullah said...

Bekas nasi menarik takla macam biasa ek. Tapi kalau kau tapau dari kedai sushi yang aku suka dalam ampang point tu lagi menarik. Hahaha

ujie othman said...

Mmg nmpk menarik! Sng kan..ada kwn2 yg sudi amikkan order.

Asha Lya said...

Apasal nmpk sdp sgt nie...untungla da prend yg baikhati tlg ambikkn order kn hihi

umi alya said...

Untungkan ada kawan2 tolong orderkan..

Sobri Yaacob said...

ini kira delivery ke office la..
senang la.. janji healty food..kan
badan nak pakai lama hehehehe

Daiana Jaafar said...

Tuan punya Nasi Ayam da tukar no hp n pindah....harap maklum...

Daiana Jaafar said...

Tuan punya Nasi Ayam da tukar no hp n pindah....harap maklum...