Monday, December 28, 2015

Maulidur Rasul yang lepas

Wah...seronoknya cuti panjang minggu lepas kan. rasa macam tak cukup pulak 4 hari cuti tu. tapi nak buat macam mana, bila dah sampai masa untuk keluar bekerja...kena jalankan tanggungjawab itu jugak. tapi apa2 pun saya tetap bersyukur kerana dapat memanfaatkan cuti 4 hari yang lepas dengan berehat secukupnya di rumah. tiada ke mana2 walaupun cuti panjang, saya memang tak suka bercuti masa cuti panjang macam ni. lebih prefer duduk di rumah saja...tak cukup ketabahan nak menghadap jammed sepanjang jalan kekdahnya.

Alhamdulillah, Khamis lepas jugak adalah anniversary saya yang ke 5 tahun. sambutan tetap macam tahun2 yang lepas, beli kek tiup sendiri je...lebih bermakna rasanya. petang tu kan hujan agak lebat masa kami keluar, sejuk sikit bumi Allah ni. keluar hanya sekadar mencari secawan kopi sepotong kek :p 

5 comments:

Julia Johari said...

Happy anniversary ye...sweet beli kek tiap2 tahun...

nuyui a.k.a miss YUI said...

slmt ulgthun ke 5 ya kak =)

anis abdullah said...

Happy anniversary ann and bujal.

Azian Elias said...

I sefamily sempat lari ke Sekinchan.. sesaje je kann..

Amir renovation said...

Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298