Monday, January 4, 2016

Satay Willy di ambang tahun baru

Malam ambang tahun baru katanya...

Takde apa yang menarik untuk tahun baru kali ni, sama jugak dengan tahun2 sebelum ni. NO azam baru, niat tu adalah tapi pasak dalam hati saja...tak perlu nak revill bagi satu dunia tahu. 

Ini je yang menarik pada malam ambang tahun baru 2016, dapat makan satay willy. Lepas habis waktu kerja Khamis lepas, terus je pegi ke Sungai Ramal. Mujur jalan clear lagi, eh sebenarnya saya cabut awal dari office hiksss. Bila sampai pulak, kebetulan ada tempat duduk lagi, eh korang ingat senang ke nak dapat tempat kosong dekat satay willy ni...pernah tunggu sampai sejam lamanya untuk dapat tempat duduk je, belum bab nak order and dapat makanan lagi. 

Tapi sekarang ni dah ada few branches rasanya satay willy ni tapi saya memang suka pegi yang dekat Sg Ramal tu. Sesiapa yang dah biasa dekat area tu atau memang tau kedai ni dekat mana je senang nak cari coz kedainya takde signboard.

Anyway, Selamat Tahun Baru 2016. Semoga tahun ini kita semua berjaya menempuhi segala dugaan yang bakal mendatang. Remember, 2016 is not the easy as 123 ye...

7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaa

Farhana Zukri said...

tak pernah lagi makan satay Willy, tapi adalah nampak dua tiga branches di area Kajang Bangi ni :)

masniwati rahman said...

Satay willy ada kt area umah aku ni. Kt bndr baru nilai. Dlm 15mnt la dr umah aku. Aku n husband aku mmg hantu satay. Huhu

Mie said...

Katanya lebih sedap dari sate Hj Samuri... betul ke...

aKSARAfENDI said...

Happy New Year.. satay willy mmg terbaik!!

dear anies said...

da lama simpan hasrat nk mkn sate ni tp asik lupa je sbb sate samuri yg teringat dulu sblm beli ;-)

Aiezza Sue said...

dari tahun lepas nak ke sg.ramal cari sate ni..takkk sampai2 lagi...tahun ni cuba lagi :D