Tuesday, March 22, 2016

Keluar lunch selepas panas berpanjangan

Tiada apa yang nak dicelotehkan hari ni, ishhh bosan jugak bila hari2 up entry ni. Asyik2 cerita yang sama je kan. Ermmm ni yang buat hakak nak up entry seminggu sekali je, blog hakak ni bukan pemes apatah lagi nak dijadikan penjana kewangan kukuh...memang tidak la sampai tahap tu pun.

Tapi nak jugaklah cerita, hari ni saya pegi lunch dekat Central Market. Lama dah tak ke sana semenjak panas membahang semacam ni. Tapi hari ini alhamdulillah, pagi tadi hujan mencurah2 lebatnya dan sampai sekarang keadaan dekat luar masih lagi "best", tak membahang macam selalu. Terus datang nafsu hakak nak pegi lunch, makan dengan kawan2 seangkatan. Meh tengok menu kami...

Tauhu sumbat yang tak tersumbat...

Asam laksa

Tempting sagu gula melaka ni

Cara kedai makan sekarang, order makanan kena tulis sendiri. Bagus cara macam ni, untuk mengelakkan tersalah order walaupun ada je yang makanan salah jugak sampainya ke meja.

Sungguhpun hari tidak berapa panas hari ni tapi teringin jugak nak minum minuman sejuk. Agaknya dah terbiasa minum sejuk sebulan dua ni kot, saya order Honey Lemon Cold. 

7 comments:

YieN said...

Kat sini masih panas lit2, tak keluar pon lunch tadi.. Pastu baca pulak post ni, terus laparrrrr :P

Aiezza Sue said...

sini pon hujan, lebat mencurah-curah, dan dan datang mood jalan-jalan cari makan :)

anis abdullah said...

Hujan on off best layan tv kat rumah. Hehe.

anis abdullah said...

Hujan on off best layan tv kat rumah. Hehe.

Maria Firdz said...

sedapnya tengokmenu tu...

LYAfrina said...

rare sgt bekas minuman tu..tringat rmh nenek dlu mmg minum air dlm bks besi camni

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.