Saturday, March 19, 2016

Laici nan setangkai

Malam tadi suami saya bawak balik buah laici, sedap manis berjus gitu tapi saya rasa macam tak cukup je...macam nak lagi buah laici tu.

Ape taknya, ini je setangkai yang dia bawak balik untuk saya pun. Memanglah hakak macam tak cukup makan, tak gitu. 

Kawannya di office yang bawak, pakat makan ramai2 tapi dia mintak kebenaran nak ambik setangkai tu untuk bawak balik bagi saya makan jugak. Takpelah alhamdulillah dapat makan jugak kan walaupun setangkai cuma.  

Hari ni alhamdulillah tidak berapa nak panas, maksudnya tidaklah seterik sebelum ni sampai tak sanggup nak keluar rumah waktu siang. Pagi tadi sarapan minum kopi je, lepas balik dari jogging bagi upah ke tekak sendiri...kita minum kopi sedap la. Sambil2 tu boleh singgah market beli barang2 nak masak untuk lunch dan dinner malam ni.

Selamat berhujung minggu kawan2...

2 comments:

Siti Yang Menaip said...

lama tak makan laici gitu.. kalo jumpa nak rembat gakla.. tingin da jadinya..

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN said...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.