Monday, April 18, 2016

Monday mood

Minggu yang lepas, balik ke rumah arwah ayah. Dah lama sangat rasanya tak balik ke rumah tu. Bila rindu bertandang, baliklah anak ke pangkuan yang dirindui.

Ok gambar di atas tidak kena mengena dengan waktu kejadian sebab itu adalah gambar lama. Masa ni highway Seremban masih belum siap lagi lane ke 4. Sekarang ni kalau balik Seremban memang best, jalan highway yang maha luas...sampai 4 lane tapi kalau jammed jugak tak tau nak kata apa dah.

Yand ini pulak gambar kini, perjalanan nak balik ke rumah ayahanda. Tenang dan damai ke di senja kala. 

Anyway Happy Monday mood semua...tak kira macam mana sekalipun mood uolsss, hanya senyum, tak perlu kata apa2 :)

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka tgk gmbr yg kedua tu kak.. tenang je rasa..

Kakzakie Purvit said...

Perasaan indah balik ke kampung halaman yg sukar digambarkan dgn kata-kata Ann
Indah, ceria di hati.

Diana Rashid said...

subhanallah..cantiknya awan...

Siti Fatimah said...

entry buat ah kak rasa nak balik kampung sekarang jugakkkkkkkkkk