Thursday, June 2, 2016

Mood nak cuti da mai

Lemau sungguh nak bekerja hari ni, mood tu macam nak cuti je. Ramai office mate yang cuti hari ni memandangkan besok kami memang cuti dan ada tu yang sambung cuti sampai Monday, nak 1st Ramadhan di rumah katanya. 

Tapi saya tak cuti cuma mood nak cuti je yang ada sekarang ni. Alangkah best nya duduk rumah main2 dengan kucing, tido makan tengok tv like nobody care :) 

Takpe2, anyhow besok cuti. Tapi ramai yang kerja macam biasa besok kan...makanya selamat bekerja la ye nanti. 

Kepci rasanya da jadi hidangan rasmi setiap minggu. Kalau tak menyumbang dekat kepci ni rasanya kurang pahala weh. Inilah menu dinner malam tadi...

5 comments:

Mia Kassim said...

Minggu depan saya pun cuti juga, nak puasa di kg ... nampak kepsi tu cam teringin lah pula hehe

dear anies said...

sy jg yg x cuti ;-(

Nurzakiah Hanum said...

sama la saya pun cuti

Yaya Azura said...

saya keje kak hari pertama puasa..huhu

Diana Rashid said...

ramai ke yang cuti awal puasa..tempat kerja saya dulu awal puasa tak pernah dibagi cuti..heheh