Wednesday, August 24, 2016

Keliru

Keliru dengan tindakan, tak tau nak ikut rasa hati ke atau abaikan saja waima kedua2nya mendatangkan kesan yang pasti tidak tahu macam mana. Sejujurnya tak suka ada perasaan macam ni tapi kehidupan ini pasti akan dilalui jugak. 

Dulu tidak pun berhadapan dengan perkara macam ni sebab terlalu transparent tapi sekarang ini seolah2 kerab berlaku. Adakah terlebih berselindung atau tidak mengambil kisah hal orang lain. 

Harapnya boleh saja hati ini melalui segala fasa ketika ini agar menjadi pedoman di masa akan datang dan mematangkan fikiran dan sikap apatah lagi lebih memahami. Bukan senang untuk memahami sekiranya tidak mempunyai aura bersama tapi sekali ada persamaan, inshaAllah...

limau suam - minuman manis yang wajib

pagi ni extra lapar, pepagi lagi dah order bihun sup untuk sarapan pagi...meriah ko jemah

5 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

kena ikut kata hati dan akal kan kak.

sdp tgk menu tu.

Diana Rashid said...

kalau belah2 utara ni memang pagi2 ada yang makan bihun sup..heheh

sya mimie said...

sedapnya bihun sup..

fiza linolie said...

Keliru? Tapi kekeliruan pasti sedikit hilang bila ada makanan di depan mata.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Mukadimah itu menimbulkan tanda tanya.😮. Moga Allah permudahkan.