Monday, August 29, 2016

Miki beranak 2

Aci tak kalau nak balik sekarang...lepas tu terus ambik cuti, malas nak kerja hari ni.

Miki baru beranak, 2 ekor anaknya. Sepatutnya 3 tapi yang bongsu tu mati dalam perut lagi. Agaknya lemas sebab lambat keluar. Anak2nya yang 2 tu semuanya gemuk2, tu yang agak mengambil masa jugak nak keluarnya. Tak mengapalah kalau setakat itu saja umurnya, janji yang 2 lagi tu sihat2 belaka. 

Baby yang usianya dah seminggu, geram je tengok jari2 mereka....gemok2 semuanya. Ye la 2 je, puas sangat menyusu dengan maknya. 

5 comments:

Raihanah Ahmad said...

tahniah miki comel

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololoo comelnyaaa..

Sue Bee said...

Comelnya tuh..kejap lagi geram tengok dorang memain kejar-kejar..rasa nak picit-picit :)

Kakzakie Purvit said...

Hmmm... kalau anak kakak suka sgt ni Ann.

anis abdullah said...

Konke 6 puting susu ibu ekor ni mana tak gemokk..