Sunday, August 14, 2016

Sundate yang lagi santai

Seronoknya kita tido hari minggu ni, rasa macam nak tido lagi sampai tengah hari. Nanti bangun lepas tu makan lepas tu sambung tido semula...ok tak macam tu :p

Kita dah gemuk ni, macam mana huhuhu. Tapi kita suka makan tido makan tido je...guano tu. 

Saya terjumpa gambar lama ni, ini gambar masa kejadian gerhana matahari awal tahun ari tu. Masa waktu kejadian memang malas nak up entry gerhana ni sebab rata2 semua up cerita yang sama je, kita update lewat la walaupun dah basi ataupun orang memang dah tak ingat lagi akan kejadian ni.

3 comments:

anis abdullah said...

Bagi org ingat balik ke..hehe

Sue Bee said...

sam gak dengan si pusak kat sini tu..siang hari tido saja kejanya..memalam merayau.

nuyui a.k.a miss YUI said...

geram lak tgk gaya si gemok ni..hihih