Sunday, August 28, 2016

Team Malaysia Fan Run 2014

Running event yang dah terperam lama jugak ni...bertabah la ye hihihi

Team Malaysia Fan Run 2014
Venue: Dataran Merdeka

tempat mengambil race kid di Multi Purpose Hall, Menara Rebung

Kalau tak salah waktu ini jugak diadakan larian Fit Malaysia. Seyes saya tak ingat waktu ini saya masuk larian untuk berapa km. Tengah gigih jugak ni mencari record2 lama or medal tapi tak jumpa la pulak waktu ni. 

Acara bermula sekitar 7am dan setiap larian dilepaskan oleh YB Menteri Belia dan Sukan. Yang paling best ada ramai cheer leaders menanti di jalanan yang memberi rasa semangat berkobar2 nak habiskan larian weh. Saya berjaya habiskan larian tapi masih tercari2 record masa kejadian ni...adoiii tak jumpa la pulak, medal je yang jumpa. 

Yang saya paling suka, jersey Team Malaysia waktu memang sangat cantik dan sampai sekarang masih elok lagi tersimpan. Nak pakai tak mampu la pulak sebab waktu ni saya masih berbadan agak sado hahahaha...tapi sekarang kalau pakai semula baju tu dah boleh jadi baju tido pulak. 

Nantilah saya cuba cari lagi record event ni, kalau ada nanti saya tepek je dekat entry ni jugak. 

No comments: