Friday, October 14, 2016

Saya suka Jumaat

Seronoknya hari ni dah Jumaat, tapi kenapalah sekarang ni berperasaan rasa macam masa seperti cepat sangat berlalu. Tak kisah la, janji besok boleh cuti, hari untuk rehat duduk lepak2 dekat rumah walaupun besok tak tau lagi apa plan nak buat. Hope jangan ada plan la, bole tido makan je dekat rumah...seronoknya.

Dah siap2 untuk jogging malam ni, petang bukan tak nak lari tapi macam nak hujan je hari. Tengah hari tadi pun dah turun hujan tapi sekejab sangat.  

Tak sabar jugak nak main2 dengan kucing2 saya, hujung minggu je peluang mereka2 ni lepas bebas berlari2 sekeliling rumah. Hari2 lain memang peluk2 cium sekejab je lepas tu masuk cage. 

Selamat berhujung minggu kawan2 :) 

3 comments:

Anis Azalea said...

Gems gems

Sue Bee said...

Comelnya kucing tu.. Kucing SB dah takda

Raihanah Ahmad said...

semua orang suka jumaat. hihi