Tuesday, November 8, 2016

Mika Miko

Another anak bulus in the house. Kami beri nama Mika & Miko. Owner asal kena outstation lama dan dah tentu tak dapat nak menjaga kucing2 ni. So kami dengan rela hati ambiklah untuk di bela macam anak2 bulus yang lain. 

Baru ambik malam tadi, mula2 tu agak meronta jugak diorang ni. Tempat barukan, lepas tu takut2 bila nampak kami. Pagi tadi pujuk2 jugak masa bagi makan tapi nan hadonya diaorang nak datang dekat tapi makanan habis. Tengoklah sehari dua ni lagi, inshaAllah ok hendaknya. 

5 comments:

fiza linolie said...

Cutenya... Takut kot dengan orang lain.

Anis Azalea said...

Black cats in acting

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololoo comelnya..

Diana Rashid said...

memula je tu..nanti dah biasa ok la..kan??

Kakzakie Purvit said...

Yelah.. budak kecik pun sama dgn stranger pun takut
Nanti lama-lama dia tahu ini tuan baru dia.