Tuesday, February 21, 2017

Moody la kononnya...

Assalammualaikum semua...

Hari ni terasa DOWN pulak. Entah kenapa yang walang sangat dalam diri. Uolsss ada pernah tak terasa diri macam ni?!! Nak kata sedih, tidak sedih tapi ada sikit sayu yang tak tahu apa punca. Agaknya mesti sampai satu fasa dalam hidup seharian kita yang pasti akan melalui saat ini kan. Terasa sayu kosong hiba tak pepasal. Saya tak layan sangat, biarkan aja rasa macam tu berlalu pergi 🙇
Ke mood kelaut sebab pagi tadi dah lambat pegi kerja. Lambat waktu saya about 730am, walaupun still boleh sampai office before 815am tapi tetap lambat tu. Dah use to came before 7am, bila sampai 8am terasa macam sampai 9-10am pulak...poyo sangat ko jemah (sambil posing2 sebelum pegi kerja) 🙈 

Yesterday terjumpa boss lama, ada meeting ke KL katanya. Sempat bagi present untuk saya, dari his daughter from UK and Australia. Both balik masa CNY lepas. Patut kemahen happy lagi boss saya tu, anak2 semuanya balik raya. Saya pun tumpang gembira jugak, dapat present raya + boss tak pernah lupa bagi angpau setiap tahun. Tahun depan bagi lagi ye, jangan lupa 🙉

Uolsss rasa mengada tak mood pagi tadi, tiba2 bawa ke petang macam happy ever after pulak 🙊

1 comment:

Anis Azalea said...

Wak semakin sekeping aku tengok ko..