Wednesday, March 29, 2017

2 aktiviti dalam 1 malam

Assalammualaikum semua...

Sejuk2 pagi ni kan, seronok betul kalau hujan...alam Kuala Lumpur ni rasa fresh, only moment that u can get after raining. Kalau tak hujan, jangan mimpi nak dapat fresh air 👃

Now my family semua dah balik from Jakarta. Selesai sudah majlis pertunangan anak saudara di sana. Later baru saya update, sekarang tengah belek gambar mana yang patut saja masuk dalam entry ni, takkan nak letak 1 album ken...ada yang muntah darah nanti 👅

This weekend inshaAllah kami akan berkumpul lagi, ini pun later je baru update. Ni nak cerita last gathering, rasanya about last 2-3 weeks...kami gather di Kota Damansara. Bila dah berkumpul tu, memang ada saja aktiviti 👈 

Aktiviti terbahagi kepada 2 dan 2 kumpulan berlainan jugak. Aktiviti pertama di malam minggu, lepak mamak. Keluarga saya dengan mamak susah nak diceraikan 😁 Mak2 apak2 budak2 underage dan yang tak berminat dengan aktiviti ke 2 akan terus join aktiviti ni, aktiviti makan sapa tak nak kan 👍

Aktiviti ke 2, golf. Saya ni dah berapa kali kena remind start training semula tapi saya buat tak tau je. Mentang2 yg ajar pun abang sendiri, boleh la buat macam tu. Kalau bayar private trainer, takdenya saya nak ponteng. 

So far anak2 saudara lelaki la pun yang nak melayan pakciknya, yg lain2 tu baiklah pegi lepak mamak je termasuklah saya. Tapi lepas tu kena jugak turun padang, tak boleh engkar pesanan guru. 

Anak saudara yang ini memang dah pro, belajar from pro player jugak. But he more into rugby as now merupakan rugby player dekat sekolah.

Anak saudara yang ini pulak memang betul2 fresh from oven. Baru pertama kali pegang kayu golf. Baru pukul 10 bijik bola dah ketar lutut. Jangan kata golf permainan yang senang, tak kena skill memang susah.

Tengah demonstrating oleh abang saya, cara berdiri, cara pegang dan cara hayun iron tu. Banyak lagi bola nak kena pukul depan tu jugak, mau berpeluh ketiak 😅 

No comments: