Monday, March 27, 2017

Yesterday...

Assalammualaikum semua...

Happy Monday...Happy Working Day ♩♪♫

Yesterday, hari yang penat lit lit. Keluar rumah lebih kurang 9am lepas GrapCar sampai, ada date with BFF gitew di Nu Sentral. Jalan tak jammed lagi, boleh sampai tempat di tuju sekejapan saja. Spent time with them until petang, walaupun plan asal sampai tengah hari je...adat la lettew kan ☝

Details activity tu nantilah, mood rajin tak berapa IN pulak sekarang ni.

Sampai rumah lebih kurang 630pm lepas singgah AEON AU2 untuk beli cat litter. Malas nak singgah pet shop yang saya biasa pergi sebab hujan. Masuk je AEON parking, tak kena hujan. Beli 1 paket je untuk this 2 weeks times, agak mahal jugak harga kalau takde members card.    

Settle beli cat litter, keluar AEON terus drive balik ke rumah. Tapi sebelum tu singgah tapau dinner dekat Secret Recipe, Thai fried rice. Tapau untuk suami saja sebab saya masih kenyang lagi hasil dari makan dengan kawan2 sebelum tu. 

Sampai rumah dah ada kerja rumah yang menunggu...biasalah bini2 ni mana nak duduk senang lenang kan, ada saja kerja rumah yang nak di buat. Takde masa nak kisah hal rancangan TV, nak update2 media sosial bagai. Baiklah buat kerja yang berfaedah dari mengadap benda2 macam tu ✌  

4 comments:

Anum said...

singgah pagi isnin

Mrs Velentine said...

wah padatnya hari ann..apa2pun tetap inagt suami kan

Nora Karim said...

Isteri mithali ni... walau keluar dengan kawan2 still ingat nak beli makanan untuk encik suami... hehehe

OKje said...

Seronoknya dapat berjimba mamba dengan BFF ye Ann. Biasalah kalau dah berjumpa, mesti terlajak masa punya. Nasib cik abang sporting.
Kalau dia marah, makan aje Nasi goreng Thai tu Ann haha