Monday, May 14, 2018

Ramadhan bakal tiba

Assalammualaikum semua...

New week after PH takeover tampuk kepimpinan negara kita Malaysia. Welcome back for Tun Mahathir Mohamed as a Prime Minister Malaysia. Terima kasih kerana 'mendengar' dan 'memahami' situasi kami sebagai rakyat. Semoga Malaysia terus gagah, maju dan menjadi negara membangun di bawah pentadbiran PH...inshaAllah.

Seminggu lepas saya hanya berada di KL sahaja, tapi this week kembali semula ke Johor. Habis dah cuti yang rasanya lama sangat, kalah cuti raya uolsss. Memang betul2 menikmati cuti panjang hanya di rumah, sambil2 menziarah ahli keluarga yang dekat2. Ada jugak bertemu dengan kawan2 rapat. Minggu ini jugak kita bakal menyambut bulan Ramadhan, bulan yang penuh keberkatan...inshaAllah. Tak sabar rasanya hati ni nak bertemu Ramadhan, semoga Ramadhan kali ini adalah yang terbaik untuk kita semua, ameen.

Sabtu malam dating session dengan suami, Sunday dah nak fly back to Johor jadi kena luangkan masa berdua dengan dia sebelum di'tinggal'kan untuk seminggu 😀 Lepak2 minum kopi dekat2 rumah saja, Neighbours Cafe. Sambil2 tunggu kain jugak ni, dating sambil mendobi kain baju basuh dan kering. 

Makan nachos saja sambil borak2 suami isteri. Semoga minggu ini memberi sinar bahagia untuk kita semua.

Salam Ramadhan dari saya dan suami. Selamat menjalani ibadah puasa, inshaAllah. 

6 comments:

Cik Nor said...

xsabar nak puasa..insyaAllah

Elih Japahar said...

Selamat berpuasa ye..

nuyui a.k.a miss YUI said...

salam ramadhan kak
moga dipermudahkan urusan.

OKje said...

Ha a....mmg puaslah cuti, mak yg tak kerja pun best jugak hihi....
Alahai sian cik abg kena tinggal.... NI pose macam mana?

dear anies said...

cuti klh bdk sekolah lama😆

Nina Mads said...

seronok ronoknyaaa haha