Friday, March 31, 2017

Muhasabah...

Assalammualaikum semua...

Permulaan hari yang tidak berapa baik tapi cuba muhasabah diri, baru rasa tenang kembali. Camar putih tak boleh start, bateri dah kong gamaknya. Kebetulan suami cuti, dia settle kan problem tu. Saya tiada pilihan lain, terus tukar plan pegi kerja naik bus. Bus dari rumah transit dekat Ampang Point dan kemudian ambik bus untuk ke Ampang Park. Alhamdulillah dipermudahkan segalanya, perjalanan pun mudah dan senang. Dalam bus dah siap text boss kata sampai lewat sikit sebab takut dia tak bawak kunci bilik. Biasanya dia sampai office about 730am, dalam 715am saya text siap supaya senang. 

Perjalanan yang agak senang, saya boleh sampai office about 730am, yes still tak lambat dan boss pun tak sampai lagi. Alhamdulillah saya dapat sampai dulu sebelum dia sampai. Jangan tanya kenapa tak guna Grap/Uber sebab adalah hak saya untuk menentukan pilihan sendiri 😁

InshaAllah, semoga kesulitan hari ini memberi kebahagiaan selepas ini...amen.

naan cheese

chicken tandori - carbo replacement

sebab petang semalam lepas gian lari 10km @ Taman Tasik Ampang. Dah start training coz lepas ni dah nak mula run even semula. 

3 comments:

Anum said...

inshaallah

eynda said...

Alhamdulillah dipermudahkan urusan....

Wa said...

Alhamdulillah.......sedapnya ayamtandoori tu..:)