Tuesday, April 4, 2017

4th April...

Assalammualaikum semua...

Hari ini genap 6 tahun arwah Hj Ishak meninggalkan kami anak2nya. Hanya ingatan yang masih bertahan, tiada pusara yang mampu di ziarah. Doa untuk arwah sentiasa dikirim, inshaAllah. Mohon sama2 sedekahkan Al Fatihah untuk arwah ayah saya. Terima kasih semua.

Hari ini jugak merupakan hari lahir anak saudara saya.

Hari ini, badan saya dah mula rasa dedar demam, tekak mula gatal2, hidung rasa sebu, kepala ala2 ting tong...petanda nak rebah 😌 Rasanya berjangkit dari abang saya masa balik kampung weekend lepas. Pagi2 dah minum berocca vit c sampai 2 biji, kejab lagi waktu lunch nanti saya minum lagi 2 biji. Nak bagi healing cepat, weekend ni saya ada run event...takut tak sempat recover. 

Semalam takde lagi rasa badan macam ni tapi rasanya virus dah ada cuma tak tunjuk power lagi 😎

Lepas tu dinner malam tadi saya makan nasi arab, dengan spices + ayam lagi...mau semua gejala demam tu timbul hari ni. Tidak salahkan nasi arab tu cuma kalau dah demam tu demam jugak ek, nasi tu cuma penyebab je. Yang pastinya sedap je makan sampai habis licin 😏   

No comments: