Friday, March 8, 2019

FMM 50th Anniversary Run 2019

Assalammualaikum semua...

1st run and 1st 10km untuk tahun 2019.

Details venue seperti di atas 👆

Larian pembuka untuk tahun 2019, i wish tahun ni agar tak lalai lagi untuk terus 'berlari'. Tak mahu jadi seperti tahun lepas yang hanya dapat buat kurang dari 10 larian sepanjang tahun. Venue event dekat Taman Botani Negara, Shah Alam. Saya tak pernah lagi lari dekat route ini tapi sudah sedia maklum dengan keadaan route yang berbukit. Bukit yang di kategori sebagai 'bukit mintak nyawa' kalau nak daki. Starting je dah jumpa bukit mencanak tingginya. Lepas tu kena hadap another 3-4 bukit yang sangat menguji your endurance. Need more training, need more training and need more training 😓 

Timing dah tak ingat, NO run chip. Tak pakai app jugak. Main redah janji lari, kiranya warm up run. Itu yang saya just ambik 10km for starting. 

Yang paling seronok setiap kali sampai finish line, ada nasi lemak uolsss. Terus hakak capai 2 bungkus, satu makan sendiri...satu lagi untuk yang SETIA menjadi supir sejati sampai arwah 😀 Selain itu, mineral water, pisang and milo sentiasa WAJIB ada. 

Start this year all my category dah masuk zone VETERAN. Hakikat sebenar yang saya sudah 4 series 💅💆💁 Complete run with certificate and of course MEDAL.

front

back

Next run will be on February pulak, another 2 in roll to publish 😁

3 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Rindu nasi lemak buatan Msia..
Hihi..

Maria Firdz said...

bagus sertai aktiviti begini.. sihat tubuh badan

Nina Mads said...

di penang pun byk run tp tak sempat nk join..