Saturday, March 23, 2019

Saturday, 23rd March 2019

Assalammualaikum semua...

Today is State Holiday at Johor. Birthday sultan. Cuti...tentulah TIDAK, no such word gitew!!!

Setiap dari korang mesti ada tempat kegemaran untuk memenuhi permintaan tekak kan. Saya pun ada tempat kegemaran jugak, kebiasaannya tempat yang pernah dikujungi dan dah tentu menepati cita rasa jugak. Salah satu tempat yang saya sangat suka kunjungi adalah Secret Recipe (SR). Kalau dah buntu tak tau nak makan atau minum kopi dekat mana, ini adalah destinasi pilihan saya yang terakhir dan muktamat. 

tak sure pulak apa nama minuman ni, suami suka order 

 Black forest cake

 Chocolate indulgence cake

 Golden crispy chicken

 Hot latte & black forest cake

Hot latte always be my favorite  

Several menu yang saya suka order setiap kali lepaking di SR. Of course the choices more to coffee and cakes, nampak tak disitu. Dah terbukti saya suka datang SR during tea time only. Lunch or dinner tu tidak sangat unless ada banyak waktu menunggu. Banyak sangat experience dapat makanan super lambat, mesti lebih 30 mins baru makanan sampai di meja. Kita ni nak masuk office balik dah pun baru ko nak hidang makanan, tak ke 'mengundang' amarah tu.

5 comments:

Cik Nor said...

menggoda btl air yg first tu..:)

fizalinolie said...

Kopi dan Kek di SR memang sedap.

Nina Mads said...

sedap... lama dh tak makan SR

Sha Mohamed said...

Suka kek SR.. Kalau tea time okaylah.. Dinner and lunch tak berapa minat.. hehehe

Faiz said...

sedapnya..sabar je lah tengok yang 1st tu.