Tuesday, August 17, 2010

Perjumpaan kengkawan lama

Ramai jugak yang tak dapat datang majlis cukur jambul ni...weekend agaknya, masing2 dah ade plan terancang. So pada aku yang xde plan terancang ni, pegilah mencemar duli dekat sana muahahaha. Sapa tak nak makan free babe, aku plak pantang orang ajak makan free...sejauh mane pun tempat tu mesti aku sampai punye.
Tak abis lagi sesi ambik gambo budak ni, siap tutup2 mata tu koooo. pandai 3x

Ini dia, si tuan rumah - Sumardi. Thanks for the invitation ya bang.

One of the kengkawan yang hadir, Din. Dia ni sekarang dah keje TM base dkt Cyberjaya. Available lagi budak ni, muda belia ko....ade sesape bekenan nak buat menantu, bleh contact ai muahahaha.

Yang ni sorry, mmg dah tak available lagi. Kene belangkong dgn bini dia, sape nak jawab. Tapi ape2 pun, like father like son...inilah pak nya.

Yang ni plak, takkan korang tak kenal lagi .... SHREK'sssss. Dia ni bukannya kenal nau dengan tuan rumah, tapi dah tunangnya dapat jemputan...dia pun ape lagi, menempel jer belakang aku. One thing aku suka shrek ni, dia boleh ngam dengan sesape saja, walaupun baru kenal. Taklah dia asyik ngepit jer dengan aku, bile pegi mane2 event kengkawan aku sendiri. Aku jer yang akan ngepit2 dengan dia, bile pegi event kengkawan dia plak. Kang bile aku peramah sangat nnt, dia plak daring aku, susah 2x

Yang ni plak, muka dia akan sentiasa ade dalam blog aku ni coz dia akan ade pade setiap occation yang diadekan. Ade lagi sorang kawan aku si Eri Chan, mase ni dia tak sampai lagi. Tunggu dia datang dulu, baru bleh makan...dah lapo nau nih.

No comments: