Thursday, September 2, 2010

Kopitiam for iftar

Apelah lama sangat nak ari sabtu kan...maksud aku ujung minggu. Tah kenapa, aku macam dah takde mood nak pegi keje lah...ingat nak tido lelame dkt umah. Macam orang penat sangat bunyinya kan. Memang aku penat ko...banyak nau keje dkt opis, makin bertambah bukannya berkurang.
Lagi pun mood raya aku ni dah berkobar2 gamaknya. Tu yang tak sabar sangat nak cuti lama, tapi aku bukannya ambik cuti raya pun. Tahun ni beraya dekat negori, dokek jor...tak payahlah nak ambik cuti lelame yer dok. Adoiii lambatnya masa berlalu...nak tido nihhh.
Petang semalam aku berbuka dkt luar lagi...ini ongkos sendiri yer, xde sapa2 yang belanja. Sepatutnya boss aku semalam nak belanja berbuka puasa tapi terpaksa postpone minggu depan. Takpelah yang buat reservation nya pun aku, tak payah ko nak pikir2 bos...janji ko belanja, besok aku nak mintak duit booking. Berbalik pada berbuka puasa petang semalam, yang sempat aku terjah hanya dkt Pak Lee Kopitiam jer. Apa taknya kluar opis pun dah kol 7pm, nasib baik shrek memang dah paham tentang jadual tunangnya ni yang memang selalu sangat terlajak sampai ke malam.
"Kita makan jer dkt Pak Lee Kopitiam, dah tak sempat nak cari2 makanan lagi nih"
"Okiesss"

Makanan untuk shrek...dia yang pilih sendiri yer. Katanya nak makan sikit jer, tapi lepas tu gagau2 cari makanan lain...tau ko lapo


Mee udang for me

1 comment:

Eri-chan said...

jadilah..ada gak geng teman mkn...hehe