Monday, October 4, 2010

ilangkan bekas jerawat

Kalau dah ada jerawat tumbuh segar dekat muka ni, tangan tu mulalah dok dekat situ jer...takde ari pun nak picit tapi cubit2 manja tu mesti adalah. kadang2 tu kalau dah geram sangat, terus picit jer...bila dah berdarah baru ada kesedaran sakit. pada kulit muka yang sensitif tu dah sohek2 tinggalkan parut plak...kan sayang buka licin gebu dah jadi macam bulan purnama bercahaya. bercahaya tu pun sebab kulit muka dah mula berminyak.


Dapat info dari 1 of my gf, pemakaian serum secara teratur boleh menghilangkan bekas parut jerawat dan membuatkan warna kulit muka menjadi serata. kakak ni kata, dia dah amalkan selama SETAHUN dan so far resultnya amat membanggakan. product yang kakak ni proposed adalah Nutox and Bio Oil


Harga untuk setiap product ni adalah 30hengget keatas, sorry ai tak ambik details of price. teringin jugak nak mencuba tapi product yang ai gunakan sekarang sesuai untuk kulit muka, macam mana...?!! selain 2 product yang di propose oleh my gf tu, banyak lagi product2 serum di pasaran cuma kita sebagai pengguna kena bijak memilih.

No comments: