Tuesday, November 30, 2010

Plan tempat lain pegi tempat lain

Kejadian sehari selepas merajuk...sampai sentap jiwa dan raga. aku merajuk lama ko sampai 24 jam, lepas tu okay balik lalalalalalalala. rajuk ngada2 gitu, tu yang sampai 24 jam jer jangka hayatnya.

Macam mana boleh baik tu atas usaha untuk memperbaiki/mengeratkan semula hubungan yang dirasakan agak renggang sebelum ni....merenggang ker @ mengada2 lebih tidak di kenal pasti hahahaha.

Sakit hati tau kalau tunang buat tak kisah ni, bukan apa masa nak kenal2 tu bukan main lagi ko menghupdate tapi la ni senyap sepi jer. kalau call memang tak lah kan, sms tu lagi susah nak dapat. aku ni bukannya apa, kadang2 tu nak jugak perhatian sama macam kita mula2 kenal dulu. mentang2lah dah jadi tunang, ko buat tak tau pulak yer. besok dah jadi bini agaknya, tak tengok muka pun tak apa.

Tapi yang menarik setiap kali merajuk mesti dapat makan. tempat makan tu taklah memilih sangat tapi mesti dapat makanlah. tu pulak kekdahnya bila dah merajuk, lepas puas bertikam lidah melawan bagai, terus rasa lapo...meh cari tempat makan yang sedap2


No comments:

Sambal Tempoyak Pucuk Kayu

Assalammualaikum semua... Seronok la hari ini saya bersiaran di KUALA LUMPUR. Balik sekejab on biz trip, dapatlah spend time weekend de...