Saturday, December 18, 2010

Sehari sebelum majlis

Baru perasan cerita kawin mimie ni macam dari depan ke belakang pulak. muahahahaha korang hadapkanlah, tak tau dah susun yang mana depan belakangnya ni.

Seperti yang korang tau, aku dengan BFF yang lain semuanya tido rumah mimie malam sebelum dia bersanding tapi selepas majlis akad nikah berlangsung. cuma sorang aja BFF yang tak join tido tapi join lepak sama. dia ada laki derrrrrrrrrrrrrrrr tak molek ditinggalkan sorang dekat rumah. sebagai peneman, dihangkut sekali si adam. kitorang ni saja nak jadi peneman untuk pengantin perempuan sebelum dia ada peneman tetap coz lepas ni takde la nak kitorang2 ni meneman lagi kannnn.


antara barang hantaran yang bersusun dalam bilik pengantin. besoknya baru bawak ke dewan masa majlis bersanding. ramai yang berkenan dengan buat pisang, tapi aku berkenan tang gula2 cacak dekat pahar tuh.

background photo for guest book mimie nanti...comelkannnnnn

malam ni jugaklah acara membalut hadiah kawin kitorang untuk mimie. takde rahsianya lagi, dah memang mimie sendiri yang pilih hadiah kawinnya. skang ni tinggal nak membalut je lagi. sempoi je hadiah kawin, pengantin sendiri yang pegi beli muahahahahahahaha

Seperti yang di rancang, sebelah paginya seawal 7am semuanya lari pegi rumah reen untuk mandi bersiap bagai. bukan apa rumah mimie ramai saudara mara nak bersiap jugak. tak nak menyusahkan tuan rumah tapi sanggup menyusahkan kawan sendiri. alahaiiiiiiiii masa kitorang sampai rumah reen, dia dah bikin kodok tepung wa cakap luuuu. tu yang gua sangat sangat kat luuuu babe.

mandi manda bersiap bagai tepat 10am cabut pegi dewan balik untuk buat apa yang patut dekat sana nanti.

3 comments:

Mimy Hamid said...

tima kasih bebanyak korang...walaupun hari tu aku sentap kan...muahh

Eri-chan said...

hahaha..penat tp best giler...

Ann Ishak said...

mimy - takpe babe, tu lah kuasa BFF muahahahaha

eri - yup betul, boleh gelak2 gembira lagi