Saturday, January 22, 2011

Biru in the house

16th Oct 2010 yang lepas, aku dengan faizal attended majlis akad nikah sepupu faizal dekat masjid sekitar gombak. macam biasa kami mesti sampai lambattttttt la kan. laki ku bersiap memang lama, kalah mak yang siap mengecat muka ni. sampai masjid tu, orang dah siap akad nikah pun, takpelah masuk je, janji tunjuk muka bukti memang datang.

Muka sengih2 masa keluar masjid, tak lamanya mamat ni masuk kurang dari 15 mins je. semua orang pun memang dah nak keluar, majlis dah selesailah. majlis akad nikah ni berlangsung lebih kurang 2pm tapi sampai 3pm

Aku just menunggu dalam kereta je...mak tak boleh masuk majlis weh masa ni. dahlah panas terik dekat luar masa tuh, tak larat weh, mak lari masuk kereta balik cari acc. perut pulak manggaiiiii memang lapau sesangat masa ni...ingat adalah kenduri makan2 sikit ker apa rupanya nan adonya. hari ni hanya majlis akad nikah sahaja...majlis bersandingnya sehari selepas tu.

Penat mak melaram sakan ingatkan boleh makan best2 masakan padang. takpe lah lepas ni teringin plak nak makan rojak dekat Titiwangsa tu. makan rojak lepas tu pekena plak cendol memang meleTOP.

2 comments:

Eri-chan said...

kesian, lain kali mkn siap2 dulu

Ann Ishak said...

bila makan pulak nanti, takut ada sedia makanan huhuhu tapi memang tak best betul majlis macam ni. wah mengutuk pulak...sadisss bila laki baca