Wednesday, April 20, 2011

Pernikahan ini indah

Doakan kebahagian kami berkekalan untuk selamanya dan tepat pada 24 Disember 2010 terpatrilah perjanjian antara kami berdua setelah genap setahun mengikat tali pertunangan pada 25 Disember 2009.

Terima kasih kepada semua ahli keluarga yang merestui pernikahan ini dan kepada arwah ayah dengan my siblings yang memang tak menang tangan membantu dari segi kewangan dan tenaga untuk menjayakan majlis ini. kawan2 yang sentiasa support usaha dalam menyatukan kami berdua, memahami kami yang memang kalau nak ikutkan manjang bertekak sesaja. beruntunglah berada di sekeliling orang2 yang memang prihatin macam korang2 semua termasuklah ahli keluarga jugak.

Sehingga ke hari ini, ahli keluarga ke dua2 belah pihak masih lagi mengambil berat pasal kami, menghupdate dan membantu kami dalam hal2 menguruskan rumah tangga. walaupun sampai sekarang, kami masih belum mempunyai tanda2 bakal menjadi ayah ibu tapi kami tak penah nak tension kerana yakin rezeki tu mesti ada. mungkin gagal sekarang tapi bahagia bakal menjelang pada masa akan datang...amin.

Pernikahan ini indah bila kita bertemu dengan pasangan kita sendiri. Pernikahan ini indah bila kita dapat mengeratkan lagi tali kekeluargaan sendiri dan pasangan.
Pernikahan ini indah bila kita sendiri gembira dalam menempuhi alam rumah tangga, dapat menguruskan kehidupan sendiri dan pasangan and hidup berkasih sayang.
Dan pernikahan ini menjadi lebih indah bila Allah memelihara kita, mengeratkan kasih sayang kita, menyemarakkan lagi perasaan cinta antara kita.

2 comments: