Monday, July 25, 2011

Kemarak punya pasal

Tengah malam sibuk saja nak minum kopi yang dekat kopitiam punya, banyak kan ketekaknya. dengan alasan dah bosan asyik minum kopi buatan sendiri.

Pegilah melepak dekat HomeTown Kopitiam Kota Damansara...ingat nak pegi dekat The Curve tu tapi dah tutup pulak. yelah kan namanya pun tengah malam.

menu of the night

pilihan utama dia

Tulah kan, kalau dah malas tu, roti bakar ni pun tak terbuat. sangguplah pegi kopitiam demi nak makan roti bakar, tapi kira okaylah dari tak dapat makan langsung. HomeTown...haruslah ala2 kampung kedai kopi jugak roti bakarnya.

hot mocca -- my fav

bestnya dapat menikmati

gumbira rasa hati dapat minum kopi buatan orang lain

kopi susu untuk Faizal

6 comments:

Eri-chan said...

kalau dah nak tu redah je mana2 carik kan..eh try homst la pulak..dekat dgn sunway giza kota damansara

Ann Ishak said...

ye ke...apa speciality nya

Mimy Hamid said...

dua laki bini pencinta kopi tengah malam layan

Ann Ishak said...

yessss...syok dowh

Eri-chan said...

softshell crab dia terbaik. ko suruh diorang masak..diorang guna telor asin/telor itik jadi bahan lapis...mmg awesome..rasatakde dlm menu..kitorg pandai2 je mintak tp dpt..heheh

Ann Ishak said...

oh ye ke...harus pegi cuba nanti.