Thursday, February 2, 2012

My Homemade Sandwich Tuna

Jangan pulak uolsss kata sandwich aku ni tak sama macam yang uolsss buat, biasalah lain orang lain citarasanya...tak semestinya nak sama je kan. dah namanya pun my homemade, jadinya ini aku buat sendiri...tak ambik dari mana2 resepi lain. sandwich ni memang simple sangat2, takde letak salad bagai. jadilah untuk sarapan aku pagi tadi.

4 comments:

Kakzakie said...

Setuju... lain org lain style. Tapi yg Ann buat nie dah membuat kakak terasa-rasa kat tekak:)

eMMe said...

tak puas hati betul sandwich yg jual kat cafe ofis ni, nak buat sendiri tak sempat...hahahah! nasibla...

Sandwich Ann mesti sedappp~

Azlan Hasan said...

untuk org yang xmakan sayur cam saya sandwich nie nampak sedap..hehehe

Regards,
-Strider-

Ann Ishak said...

makan sayur lan...nanti bertambah kerempeng awak tu