Wednesday, March 22, 2017

Alhamdulillah

Assalammualaikum semua...

Alhamdulillah di atas rezeki yang Allah berikan kepada kita tidak kira dalam bentuk apa jua. Kalau ada yang dapat lebih itu adalah rezekinya, jangan pulak nak jaki tak tentu pasal dengan kelebihan yang orang lain ada. Nak LEBIH, kena usaha LEBIH...itu aja yang perlu. Kadang2 tu terdetik jugak rasa jaki dalam diri tapi cepat2 positive kan fikiran, sebagai manusia biasa ni kita banyak kelemahan dalam menanggani perasaan sendiri 😹

tempat WAJID kunjungi setiap minggu 😺

Sejak dari semalam rumah saya dah ada pendatang baru, tumpang sekejab je sementara tuannya travel to oversea. Kucing anak saudara saya, namanya Gwen. Senang jaga sebab kejanya asyik makan tido. Monday next week baru tuannya datang ambik 😻

3 comments:

Sunday, 10th Feb 2019

Assalammualaikum semua... Tidak kemana mana, hanya lepak rehat dalam bilik saja. Turun ke lobby sekitar 11am untuk bagi laluan housekee...