Sunday, June 11, 2017

16th Ramadhan - Rumah arwah ayah

Assalammualaikum semua...

Masih berada di rumah arwah ayah lagi. Hari ini sambungan sesi mengemas rumah, tak banyak benda nak kemas pun sebenarnya. Lebih kepada nak sapu habuk2 buang sawang2 dan cuci semula pinggan mangkuk saja...dah nak raya ni, rumah mestilah kemas. 

Abang Ngah saya dah balik ke Kemaman pagi tadi atas urusan kerja. 

Dekat kawasan Pasir Raja, ada signage ni. 

Tak cukup dengan signage, gambo najis pun abang ngah saya nak ambik jugak 😤

Petang ni nanti saya akan balik ke KeeL semua. Besok still cuti tapi suami kata nak rehat dekat rumah. Yelah kan besok dah kerja semula + sekolah pun dah mula di buka. Walaupun takde lah kena mengena sangat alasan tu tapi biarlah 😥

5 comments:

Anis Azalea said...

Kalau esok balik KL memang masak sikitla atas jalan raya tu.

Azian Elias said...

semoga semua perjalanan kita berulang alik kampung sentiasa di bawah lindungan ALLAH..

IQ = Izyan Balqis said...

kalau IQ, IQ memang tak kenal benda yang ketul2 tu najis gajah. hehe

Sue Bee said...

Besar nyaaa... 😅😅 najis gajah. Seumur hidup, blom penah tengok live.. Hahaa

Nour Adieb said...

Najis ke tu? 😱 Besarnya