Saturday, December 11, 2010

Selamat Pengantin Baru to my BFF

Selepas mengharungi pelbagai halangan akhirnya beersatu jugak pasangan ni. yahooooo my BFF kawin jugak on last 26 Nov akad nikahnya and reception on 27 Nov dekat Dewan Serbaguna Taman Koperasi Polis. majlis berjalan seperti yang di rancang gamaknya, alhamdulillah dengan cuaca yang elok panasnya ari tu. nak check pengantin ni ada baling baju atas bumbung rumah kaaaaa

Eri Chan, shrek pulak dah jumpa kawan pulak. tak sangka sepupu pengantin perempuan

meal of the day...daging tu memang meletopsss lah


ketibaan masuk pasangan mempelai. lawo ko mimie

tepung tawar rencis air mawar oleh ayahanda tercinta

bonda tersayang punya turn pulak

Selamat Pengantin Baru Mimie & Megat

Semoga selamat mengharungi segala onak dan duri di alam berumah tangga nanti. sentiasa sabar melalui segala dugaan hidup bersama. bertolah ansur sesama pasangan.

3 comments:

Mimy Hamid said...

Ya Allah abg bujal ni kemana aje tau ada je kawan dia...itu sepupu wa la...hehehe..kelakauuuuuu...thanks my dear sis for helping everything..Insya Allah will be coming ur reception soon..nak kad!!

Eri-chan said...

huhu..korg2 semua dah nak kawen neh...

Ann Ishak said...

mimy - nanti dapat ek, andai kata tak sempat jugak nak jumpa...korang masih boleh datang kannnnnnn huhuhuhuhu

anis - yeh yeh yehhhhhhh nak kawin