Friday, November 17, 2017

SYUKUR

Assalammualaikum semua...

Tak sihat sikit kami ni, hidung asyik bersin2, malam tido badan tiba2 paneh tapi bila pagi kami memang kembali sihat seperti biasa. Kami biasa dah benda2 macam ni, tah ape korang kata kami ni jenih demam malam. Sekarang musim tak menentu, seminggu ni cuaca pun suram2 je. Jadi suhu badan kami pun suram2 jugak ikut cuaca 😁 Kami tak menyungut, kami pasrah dah dengan keadaan badan kami ni.
  
Sebenarnya kami rindu cuaca paneh lit lit ni, terbayanglah kalau paneh berjalan menapak nak pegi bungkus makanan waktu lunch....ohaiiiii kemain mulut kami ni menyungut paneh. Kisah benar, kami tak tipu. Tapi sekarang bila suram2, mulut kami pun sama la suram2 jugak...uiiiii sejuk sangat la pulak. Entah la kami ni tak pernah puas dengan apa yang ada ye, ada je yang tak kena. Kang bagi bonus demam terus baru tau 😂 

Tapi kami sentiasa hargai apa yang ada di depan mata, setiap apa kelebihan dan kekurangan kami redho. Pada kami setiap apa yang jadi, apa yang ada semuanya ketentuan buat kami sekeluarga. Kami SYUKUR, masih ada yang sayang kat kami 😍

Salam Jumaat semua 😃

9 comments:

Anis Azalea said...

Semoga sembuh la ye kamu berdua.

Maria Firdz said...

sakit atau sihat keduanya nikmat dari Allah... sebaiknya mmg kita kena bersyukur sentias...

Jari Manis said...

Ujian sakit demam tu tanda allah syg 😬

Ainniah Zulkefli said...

Alhamdulillah diberi ujian. Ujian tanda Allah sayang.

Etuza Etuza said...

Sal;am..singgah sini semoga masa ni dah sembuh ya dek..klik blog saya pula ya

zaleha awaluddin said...

Alhamdulillah.. dah sihat ke ann? take care ya. banyakkan minum air kosong juga.

Ketahui apa kelebihan vitamin kanak-kanak Shaklee berbanding vitamin kanak-kanak lain di pasaran.

dear anies said...

harap2 ms ni dah kembali sembuh seperti sedia kala

Azhafizah Md Nor said...

bersyukur atas segalanya. Alhamdulillah ^__^

Nina Mads said...

sama la jenis demam malam2 esok pg nk kebah ke tak ke nasib la. alhamdulillah dh baik